Zakaj bo Lenarčič letel okoli sveta s francosko registracijo ?

Feb 4th, 2016 | By | Category: Ultralahko letalstvo

lenarcic3

Česar v Sloveniji znani slovenski pilot ni uredil v pol leta, je v Franciji v dveh tednih.

matevz_lenarcic

»Sedem mesecev smo se trudili, da ga registriramo na slovenski agenciji za civilno letalstvo, vendar smo naleteli na veliko nerazumevanje, neznanje in togost uradnikov,« je povedal pilot in dodal, da so s tem povzročili veliko zamudo in dodatne stroške, posredno pa vplivali tudi na zmanjšanje varnosti poleta.

lenarcic2
»Z našimi uradniki smo se trudili do skrajnega roka, do sredine januarja, ko je postalo jasno, da letala ne znajo ali nočejo registrirati. Vsako nadaljnje zavlačevanje je ogrožalo celoten projekt. Morali smo hitro ukrepati in na srečo v Franciji naleteli na veliko razumevanje,« je dejal Lenarčič.
Medtem ko v Franciji postopek registracije letala običajno traja tri tedne, so Francozi razumeli pomembnost njihove misije pilota Lenarčiča in postopek registracije končali v 14 dneh.

lenarcic5

Med piloti  ULN že nekaj časa vzbuja veliko zaskrbljenost tudi priprava na sprejetje ” slabega pravilnika” s strani Javne agencije za civilno letalstvo RS. Pravilnik naj bi imel cel kup nesmiselnimi birokratskih pravil, ki jih druge države članice EU ne poznajo.

Vse to zatira razvoj najbolj rastoče letalske panoge na svetu v slovenskem prostoru, preganja uspešna letalska podjetja kot so PIPISTREL ven iz države, sili uporabnike, da registrirajo svoja plovila izven Slovenije, močno otežuje opravljanje izpitnih letov, ipd.

Čas je, da letalci ULN stopimo skupaj in se zavzamemo za zdrav razvoj ULN v Sloveniji!

Za vas smo pripravili skupec vseh člankov iz medijev vezanih na omenjeno problematiko.

http://www.letalska-sola.si/GreenLight_Lenarcic_in_tezave_z_registracijo.pdf

Bojan V.

Tags: , , ,

Leave a Comment