Cirrus iz celja zastopnik za UL in LSA podjetja Evektor-Aerotechnik

Mar 20th, 2014 | By | Category: Letalstvo

NOVA LETALA EVEKTOR AEROTECHNIK v SLOVENIJI

Obveščamo vas, da so se pojavila nova Ultralahka letala (UL in SLA) češkega proizvajalca Evektor-Aerotechnik – www.evektoraircraft.com

cirrus_eurostar

 

 

 

 

 

 

Zastopnik je podjetje Cirrus iz Celja – http://www.cirrus.si

Letala si bo možno ogledati na največjem letalskem sejmu v Nemčiji, ki bo  od 9-12 aprila 2014 v na razstavnem prostoru Piper v hali A4 ali v hali B2.

Video predstavitev:

EuroStar SL / SL+

EuroStar SL je napredno ultralahko letalo, ki je postavilo nova merila v kvaliteti, varnosti, zanesljivosti in udobju v kategoriji ultralahkih letal. Evektor kot certificiran proizvajalec letal je prenesel najvišje standarde splošnega letalstva tudi na trg rekreativnih ultralahkih letal. Z več kot 1000 letali  dostavljenimi po vsem svetu,  spada EuroStar SL danes v sam vrh .

Breskompromisna  kvaliteta  gradnje

EuroStar-jeva  brezkompromisna kakovost izdelave in zanesljivost temelji na certificirani Evektorjevi proizvodnji letal s strani Evropske agencije za varnost v letalstvu (EASA), ISO 9001:2008 za upravljanje sistema kakovosti, kot tudi na več kot 40 letnih  izkušnjah Evektor-Aerotechnik v proizvodnji letal. To pomeni, da je letalo sestavljeno v skladu z najboljšimi standardi, ki veljajo za generalno letalstvo.

Eleganca in komfort

Eleganten stil, sodoben  videz in vrhunsko udobje v pilotovi kabini, izraža karizmo, Evektorjevo predanost in strast do letenja. Nova ergonomska in razkošna notranjost pritegne poglede, izdelana je bila z namenom maksimalnega udobja in izkoristka prostora, kar omogoča dovolj prostora tudi visokim pilotom.

Odlične lastnosti  upravljanja kot šolsko letalo

Izjemne lastnosti letenja, odlične karakteristike upravljanja in dokazane sposobnosti za nadzor v kovitu (spin), skupaj s prednostjo  napredne, popolnoma kovinske konstrukcije je EuroStar SL po vsem svetu zelo priljubljen v letalskih šolah. Letalo EuroStar SL je opravilo tudi obsežna testiranja obnašanja v kovitu, ki so pokazala izredno zanesljivost in varnost.

SportStar RTC

Moderna oblika, neverjetne karakteristike letenja in prepolovljeni stroški obratovanja  v primerjavi z tradicionalnimi  športnimi letali namenjenimi za šolanje pilotov, postavljajo SportStar RTC kot prvo izbiro za PPL / JAR-FCL šole letenja, kakor tudi za rekreativne pilote športnih letal.

SportStar RTC je bil oblikovan za šole letenja. Letalo ni samo enostavno za letenje z visoko zanesljivostjo, ustvarja tudi visoko dodano vrednost v šolah in izpolnjuje različne misije in namene v šolah letenja.

Moderna oblika, EASA JAR-VLA

SportStar RTC je certificiran model Evektorjevega EASA JAR-VLA trenažnega letala (EASA JAR-VLA certificiran v letu 2005) in odraža zadnje standarde v razvoju, obliki, varnosti in udobju v pilotski kabini modernih lahkih športnih letal.

Odlična vzdržljivost in zanesljivost dokazana v letalskih šolah

SportStar RTC ima trdno eluksirano in korozijsko izolirano kovinsko ogrodje letala, ki zagotavlja bistveno večjo trpežnost kot večina letal v kategoriji. Robustnost  in zanesljivost SportStar RTC-ja je bila dokazana v šolah letenja po vsem svetu.

Neverjetne sposobnosti letenja & harmonija nadzora,

ASTM F2245 test vrtenja v kovitu.

SportStar RTC je letalo enostavno za pilotiranje z odlično harmonijo nadzora in brezkompromisno stabilno. SportStar je opravil obsežen program vrtenja v kovitu(spin), opravil testiranje in izpolnil zahteve za izdajo potrdila pri agenciji EASA in drugih državah in dokazal  sposobnost  izhoda pri vrtenju v kovitu (spin recovery).

Enostavno vzdrževanje, nizki stroški delovanja

SportStar RTC je bil od samega začetka zasnovan kot šolsko letalo, z namenom enostavnega vzdrževanja in z nizkimi stroški obratovanja. Evektor dolgoročno sodeluje z letalskimi šolami v ZDA, Avstraliji, Kanadi, Nemčiji in še v mnogih drugih državah, kar jim omogoča popolmo izpolnitev lastnih ciljev in namenov delovanja v letalstvu. Vsi deli letala so bili načrtovani z namenom vsakodnevnega delovanja v zahtevnih pogojih letenja v letalskih šolah in z namenom enostavnega vzdrževanja.

SportStar RTC poganja motor Rotax 912, ki je znan kot zelo zanesljiv. Povprečna poraba goriva letala znaša 15 l na uro. Prednost pa je tudi ob znatno nižjih stroških neosvinčenega motornega goriva (v primerjavi z AVGAS 100LL), ki je tudi ekološko bolj sprejemljiv ,saj ne vsebuje svinca. Resurs motorja znaša 2000 ur.

Tags: , , ,

Leave a Comment